Na een lange reis... Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rianne Kortekaas - WaarBenJij.nu Na een lange reis... Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rianne Kortekaas - WaarBenJij.nu

Na een lange reis... Cairns!

Door: Rianne Kortekaas

Blijf op de hoogte en volg Rianne

12 November 2014 | Australië, Cairns

Niemand minder dan onze vaste taxichauffeur bracht ons op Bali naar het vliegveld. Het verkeer zat voor de verandering eens mee en zo konden wij ruim op tijd zien dat onze vlucht 2,5 uur vertraging had! Na ons 5 uur verveeld te hebben gingen we om 2 uur in de nacht dan eindelijk de lucht in, met als vooruitzicht onze overstap missen op Brisbane. Na teveel uren wachten, zijn we dan eindelijk aangekomen in Cairns. Wat een heerlijke plaats is dit, we hebben zelfs een extra nacht bijgeboekt! Er hangt een rustige en gezellige sfeer. Zo hebben wij hier dan ook wat Nederlandse gezelligheid opgezocht bij een bekende. Een relaxt dagje gehad op Fitzroy Island (uiteraard even gesnorkeld). We zijn er ook zelf op uit geweest. Een auto gehuurd, ik als kaartlezer en Anne lot als bestuurder, en rijden maar! Samen met twee Duitse kamergenootjes zijn we meerdere watervallen, regenwouden gaan bekijken en hebben wij het vogelbekdier gezien. Zo luxe als we het hadden op Bali met ons hutje en zwembad zo back to basic zitten we nu. Tot nu toe gaat het ons prima af. Elke avond (gezond!) koken en de wekker gaat braaf om 7 uur. Vooruit dat moest vanwege onze geplande tripjes. Vandaag vertrekken wij naar onze volgende bestemming Townsville en is het backpacken echt begonnen!

• 12 November 2014 - 08:51

POMPERT.M.:

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.Eeen leuk verslagje, voor een deel heb ben wij dat gelezen op de mail van Lotte. Maak maar veel pelzier en pas goed op jullie zelf. Doe je de groetjes aan Lotje ?Op en Oma Pompert

• 12 November 2014 - 15:47

Willem Pompert:

Fantastische reis maken jullie!
    Ik ben nu natuurlijk wel schijt jaloers op jullie Vogelbekdier.

Gaaf hoor.

Geniet en ga zo door.

groetjes Willem

• 17 November 2014 - 11:45

Rianne Kortekaas:

Wat leuk al die reacties! Anne Lot en ik lezen ze graag!